miércoles, 30 de noviembre de 2016

Més animacions lectores!





Hui anem a parlar de les animacions lectores que han fet els altres grups. Els autors exposats van ser:
-Lewis Carroll
-Hans Christian Andersen 
-Els germans Grimm
-Gianni Rodari
-Jules Verne
-Mark Twain 
-Neil Gaiman
-Charles Perrault
-James Mathew Barrie


Cada grup estava compost per quatre o cinc persones les quals ha participat d'igual forma en les obres i repartint-se els papers per igual. 


En primer lloc, la presentació dels autors de les obres escollides alguns grups no ho van fer per aquesta raó no s'entenia la seua obra o si hi havia solament una història en la seua obra o vàries. Però en unes altres estava explicat de diferents formes ja que ho van introduir en l'animació.

D'altra banda, les tècniques d'introducció i els fils conductors han sigut molt originals i alguns molt divertits ja que amb ajuda dels decorats anaven introduint cada història de diferents maneres, uns altres amb ajuda de videos o amb la mateixa actuació dels actors.

Quant a la decoració, cada grup ha sigut diferent, uns amb més decorat que uns altres i van distribuir la classe i els materials de diferents formes per a poder realitzar la seua obra correctament. Les disfresses i la caracterització dels actors en alguns grups estaven molt bé i complets, però en uns altres per exemple la caracterització li faltava una mica d'expressió a l'hora d'actuar, tenint en compte que és una animació per a xiquets. Però en general van eixir bastant bé en aquest aspecte.

Les tècniques que més es van usar van ser les de atrezzo i teatre de titelles, molts grups van usar música com a recurs i sons i vídeos que projectaven en la pantalla de classe. La interacció amb el públic també és una altra tècnica pròpia de les animacions lectores ja que en interactuar amb els xiquets es fa més divertida i menys pesada per als quals l'estan veient i també va estar present en moltes de les obres representades en classe, com les cançons que cantaven perquè el públic les repetira.

Per a finalitzar, els recursos verbals com la projecció de la veu, entonació variada, ritme adequat i pauses expressives, dicció acuarada i pronunciació correcta i gramàtica, van ser bastant ben sobretot les primeres que he nomenat. La gramàtica i pronunciació si que han de millorar-la alguns grups ja que els salian paraules del castellà. I el ritme i pauses van ser molt bé menys algunes persones que se'ls oblidava el diàleg.

Com a conclusió, les obres van eixir prou bé, llevant alguns errors més greus, eren tots xicotets detalls que faltaven. Hagueren estat millor si s'hagueren utilitzat més tècniques en les diferents obres.

Però tot açò ens ha servit per a donar-nos compte dels errors que cometem cadascun i millorar-los perquè en el nostre futur com a docents no els seguim cometent i d'altra banda ens hem divertit molt preparant-ho i representant-les i així les classes es van fer més amenes però ens serveixen per a aprendre de nosaltres mateixos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario